Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 marca 2016

17.03.16

Wydarzenia z ostatnich dni przyprawiły mi trochę grubszą skórę. Nauczyły, że znajomych trzeba dobrze selekcjonować. Ludzie, którzy nas otaczają kształtują naszą rzeczywistość, zadbałam, aby wyeliminować toksyczne relacje. Ktoś, kto używa ludzi jak przedmiotów, włączając go w prywatne gierki, nigdy dobrze na nas nie wpłynie; osoba, która pamięta nasz numer tylko gdy czegoś potrzebuje, nie jest dobrym materiałem na na przyjaciela. Gdy odcięłam się od tych wszystkich osób wreszcie ruszyłam z miejsca. "Myślę, że kamienieje moja powłoka, łagodnieje moje wnętrze. Droga do mnie samej staje się krętsza. Może to i dobrze, nie tak łatwo mnie zranić".

Dobrego tygodnia ;))








Spodnie - Zara
Marynarka - nn
Sweter - Mandala Opole
Buty - Embis
Torebka - Zara
Naszyjnik - Zara

 Poniżej kilka zdjęć zrobionych podczas spotkania przy kawie z Karoliną - mam do nich sentyment :)


36 komentarzy:

  1. Piękna marynarka i dobrze Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja kochana:)
    Masz racje nie warto otaczać sie takimi ludźmi ..
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygladasz;* , bardzo podobają mi się tego typu spodnie , ale nie jestem pewna czy by pasowały do mnie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit. Podoba mi się bardzo marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo elegancko, a zdjęcia z kawy są naprawdę świetne ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Toksyczne znajomości trzeba szybko ucinać. Śliczne masz te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie, że trzeba uważać na ludzi, nawet gdy uważa się, że się ich bardzo dobrze zna;) śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne "kawiarniane" zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka! :) Ślicznie wyglądasz! :*
    Pozdrawiam, Natalia P. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne ^^ A sweter jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow piękna stylizacja, taka elegancka! I ten płaszcz! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to zestawienie, ja w ogóle lubię taki styl ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo szykownie, cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba całość. Uwielbiam właśnie takie połączenia, marynarki wysokie buty, i ciekawe połączenia kolorystyczne. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio polubiłam takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna klasyka! torebkę z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tym stroju , dokładnie tak toksyczne znajomości potrafią bardzo męczyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnimi czasy również nauczyłam się aby nie wdawać się w toksyczne znajomości ;) A co do stylizacji to super, świetnie wyglądasz :) Buciki mi się bardzo podobają :) Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcia są urocze. Piękny masz uśmiech :)
    świetna stylizacja :) Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznie - klasycznie!!!
    Portrety zachwycaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot, sweetie :D

    Wooow, I'm just in love with your shades. So classy <3

    NEW GET THE LOOK POST | Easter Outfit Ideas For You
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja cudowna i genialny płaszczyk !
    Niestety nawet znając od dawna ludzi nie możemy być ich w 100% pewni :(
    Zdjęcia w kawiarni są rewelacyjne !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna, świeża stylówka. Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny płaszczyk. A stylizacja kobieca i stylowa, bardzo mi się podoba:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLicznie i elegancko, ja jakoś nie mam talentu do takich stylizacji.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing Outfit, you look great!

    lovely Greetings <3

    OdpowiedzUsuń
  28. super ten kolor na górze się prezentuje z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw i makijaż :)

    http://kinia-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous blog :)Have a great day dear :)
    I follow you :) Keep in touch!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń