Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 marca 2016

03.03

Najlepsi aktorzy są wśród nas ! Nie otrzymują statuetek na najważniejszych galach, nie chodzą po czerwonym dywanie ani na prestiżowe imprezy. To kim są? Odpowiedź jest prosta -  to wszyscy ludzie wokół nas. Najlepszym aktorem jest: sprzedawca w sklepie, który uśmiecha się do nas kasując rachunek, chociaż jego serce jest rozdarte; wykładowca, który prowadzi zajęcia, mimo, że w domu powoli odchodzi jego najbliższa osoba. To jesteśmy również MY (ja i ty), wystarczy sobie przypomnieć ile razy stwarzaliśmy inny obraz siebie w oczach drugiego człowieka. Każdy postrzega nas tak, jak tego chcemy. Widzą tyle ile im pokażemy. Z coraz większą łatwością zakładamy różnorodne maski - nie przyznajemy się do naszych smutków i słabości. Dopiero przy najbliższych nam osobach, zrzucamy wszystkie sztucznie wykreowane obrazy i możemy być sobą. Do tej refleksji skłonił mnie głęboki i poruszający wiersz autorstwa mojej koleżanki. Chciałabym podzielić się nim również z wami, bo uważam, że taki talent nie może się marnować i musi ujrzeć światło dzienne.

MASKA 
Zakładam ją każdego dnia. 
Moja twarz jest tylko piaskiem, 
 który kruszy się, kiedy poczuje ciepło dłoni.
 One odsłaniają błękitne przestworza mojej wyobraźni. 
 Wyłaniają każdą iskrę z serca. 
Wtedy codzienna maska znika…
 Zza ciemnych chmur wychodzi czerwone 
od przypływu miłości słońce. 
Tylko dotyk tych dłoni 
odsłania tajemnice istnienia.
                                                                                 Magdalena Gaweł 







 







o

Płaszcz - nn
Golf- Camaieu
Spodnie - nn
Kapelusz - Stradivarius
Torebka - Zara
Buty - Embis
Zegarek - Guess

49 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie wyglądasz ;* super stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje ulubione to:
    "Nałożyć maskę - to naturalne.
    Kataklizmem jest nie móc jej zdjąć"

    Kochana wyglądasz obłędnie i bardzo podobasz mi się w tej stylówce... <3 Jest super!
    ale... mam mały problem.. dalej nie mogę dodać Cię do obserwowanych tylko do kręgów, a takiej opcji nie posiadam - chyba zapiszę Twojego bloga w zakładkach :p

    Buziiii :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz!

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz ma super kolor!!! i spodnie - już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem takich eleganckich .... i w końcu muszę coś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz, osoba, która go napisała musi mieć duża wrażliwość.
    Wygladasz jak modelka z pokazów mody. Niewiele jest blogerek, które tak pięknie się prezentuja.
    Pozdrawiam. Daria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czern i bez - uwoelbiam to polaczenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa! Wszystko mi się podoba, a najbardziej botki i płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot, my dear :)

    Just in love with all outfit. You look absolutely amazing. So trendy and classic.
    Perfect shades :D

    NEW TIPS POST | Men Beauty Essentials
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Kolor płaszczyka bardzo mi się podoba :) Kapelusza poszukuję już od bardzo dawno ale nic odpowiedniego dla siebie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, podoba mi sie kolor płaszcza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. SUper spodnie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjna <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiersz świetnie nawiązuje do dzisiejszych czasów..Niestety...A stylizacja bardzo stety! Ładnie Ci w camelu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to prawda ile jest takich ludzi co musi w każdy dzień zakładać maski :)
    Śliczny płaszczyk!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyglądasz :) przepiękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow wyglądasz genialnie i świetne zrobiłaś połączenie z tymi dwoma kolorami. Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tekst, prawdziwy... a ile ról gramy, to głowa mała :D
    super Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiersz bardzo mi się spodobał, faktycznie ma odbicie w rzeczywistości. Twój płaszczyk jest śliczny ! bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wiersz. Rzeczywiście, zakładanie masek jest czymś 'normalnym'. Bylebyśmy się nie pogubili i nie zapomnieli kim naprawdę jesteśmy.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bycie sobą to podstawa;-) co do stylizacji - dla mnie rewelacja! świetny dobór dodatków i całości pod względem kolorystycznym . Płaszcz mnie zachwyca!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. patrząc na Twoją fajną stylizację, żałuję, że nie udało mi się upolować w tym roku płaszczyka w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Bardzo dobrze wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały płaszcz, idealny na każde wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zjawiskowa stylizacja, pełna kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz zjawiskowo :) Stylizacja jest świetna.
    Zapraszam do mnie ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszcz jest piękny a jego kolor to jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wiersz dodał charakteru tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sexi ! Podoba mi się to bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz, najbardziej rzucają mi się w oczy twoje buty i spodnie - ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo spodobał mi się Twój post o tym, że prawdziwymi aktorami (życia) jesteśmy tak naprawdę my sami, zdobyłaś obserwatora nr 2:) (tak, Iwona to ja;)). A co do stylizacji to bardzo podoba mi się Twój płaszcz.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały post! Taki prawdziwy i całkowicie trafny! Brawo!!! :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny look:) Super płaszcz :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, I love this look, it's gorgeous! The coat is adorable and matches the hat so well, but everything about this look is perfect. I love your blog, it's wonderful and I'm following you now on GFC.

    OdpowiedzUsuń
  34. ten płaszcz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super się prezentujesz!
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! ślicznie wyglądasz <33 Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że już jesteś przygotowana na przyjście wiosny, podoba mi się! Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz dużo racji w tym co napisałaś o aktorach!

    Piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie, gustownie! Bardzo zainteresowały mnie spodnie - super krój! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie dobrany płaszcz i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dobrze dobrana stylizacja. Kobieco i klasycznie. Podoba się zestawienie kolorystyczne beżu i czerni. Dzięki za odwiedziny. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  42. 37 year-old Software Engineer III Boigie Kinzel, hailing from Cowansville enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Book restoration. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari Dino 206SP. kliknij tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń