Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 lutego 2016

25.02

Po ostatnich naprawdę zimnych dniach słońce mrugnęło w moją stronę, wysyłając kilka promieni słonecznych. Oczywiście musiałam z nich skorzystać i postanowiłam zrobić zdjęcia do dzisiejszego posta, ale zamiast  rozpisywać się, co mam na sobie chciałabym poświęcić trochę miejsca Fundacji DKMS. 
Od kilku lat jestem zarejestrowana jako potencjalny dawca szpiku. Z całego serca wierzę, że mój bliźniak genetyczny nigdy nie będzie potrzebował mojej pomocy, ale gdyby była taka potrzeba - to wiedz, że jestem. Każdą osobę między 18 a 55 rokiem życia zachęcam, aby zastanowiła się, czy nie warto by było dołączyć do tych wszystkich zarejestrowanych, ale należy pamiętać, że musi to być świadoma i przemyślana decyzja, ponieważ nasza rejestracja daje drugiej osobie nadzieję na życie.
Każdego kto jest zainteresowany dołączeniem do grona potencjalnych dawców zapraszam na stronę http://www.dkms.pl/pl, z której możecie dowiedzieć się szczegółowych informacji na temat poboru komórek macierzystych oraz dokonać rejestracji.
Życzę Wam dobrego tygodnia, pozdrawiam ;)

P.S. Post nie jest sponsorowany ;)









Płaszcz - Tiffi
Okulary - Orsay
Bransoletka - By Dziubeka
Spódnica/Sweter/Buty/Szal - Zara

20 komentarzy:

  1. Ohn dear, thanks a lot :)

    You look so amazing. Perfect trench coat :)

    NEW GET THE LOOK POST | Ladies In Grey
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, fajnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez z Ciebie zgrabniocha!!! Piekny szal :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like this look. Simplicity and beauty together
    You have a interesting blog.Visit mine if you want
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, piękny szaal!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sylizacja no i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie szale! Śuper stylizacja!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia i świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , przepiękne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha mi też słońce mignęło i od razu poleciałam robić zdjęcia, które niedługo na moim blogu :P I razem z Tobą czekam na cieplejsze dni, nie jesteś sama :D
    Bardzo ładnie wyglądasz kochana :)

    Czy jest możliwość zaobserwowania Ciebie? Daj znać, a ja tymczasem zapraszam do siebie :*

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jaka piękna pogoda ^^ I Ty również, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, płaszcza zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal i spódniczka bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kingo gratuluję decyzji, też nie raz myślałam o zarejestrowaniu się i ciągle kiełkuje mi to w głowie.
    Bardzo ładna stylizacja, świetny płaszcz i torebka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ekstra spódniczka! Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń