Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 lutego 2016

witajcie na moim blogu



Od dłuższego czasu towarzyszyła mi myśl o założeniu bloga. Zastanawiałam się czy znajdę na to czas, czy będę wiedziała co pisać, ale stwierdziłam, że jeśli nie spróbuję to nigdy się tego nie dowiem. Zawsze można wcisnąć delete i zakończyć przygodę na blogosferze. Mam nadzieję, że wybierzemy się w te podróż wspólnie i będzie to wspaniałe doświadczenie. Dzisiaj zaprezentuję zdjęcia zrobione w Opolu, które od czterech lat jest moim miastem. Rozpoczynając studia nie spodziewałam się, że kiedyś tak powiem, ale wracam tam jak do domu...odnalazłam swoje miejsce.








Płaszcz - nn
Koszula - Zara
Spodnie - Zara
Pasek - Big Star
Buty - Timberland
Torebka - Kazar
Zegarek - Elixa 
Szalik - Zara
Rękawiczki - Zara

17 komentarzy:

  1. bombowa luźna stylizacja, wszystko do siebie pasuje, a kolorystyka jest niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! koszula, spodnie i buty mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze zaczęłaś ! Super stylowka ! Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, spodnie rewelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buty i koszula! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominasz mi moją koleżankę :) świetnie wyglądasz i życzę dużo, dużo dobrej energii do pisania :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pierwszy look. Ja długo zastanawiałam się zanim podjęłam decyzję o założeniu bloga, ale było warto! Dzięki za wizytę i komentarze u mnie.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji jeśli masz ochotę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze trzeba zacząć od czegoś i spróbować :D

    Zapraszam do siebie roksanagrajcke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny niebanalny look :) Super spodnie, sama nie mam takiego fasonu, ale jak widzę u kogoś to mega zazdroszczę. Mi jednak nie pasują. Jestem zbyt niska :D Całość wygląda genialnie. Wybrałaś idealne dodatki. Te zegarek jest cudowny. Do tego super zdjęcia i piękna twarz :) Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jaki zegarek ! świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny niewymuszony zestaw :) Dobrze, że postanowiłaś założyć bloga. Jeśli myślałaś o tym już jakiś czas, to czemu by nie spróbować. Może to coś co będzie Ci sprawiało przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kingo... Jak bywalas u Mamy na blogu to sie zastanawialam kiedy zalozysz wlasnego...:) Ciesze sie, ze jestes!
    Bardzo urokliwe miasto... dobrze poczuc sie gdzies "u siebie"...
    Zestaw fajny, na luzie, a krata zawsze nadaje charakteru. Piekna kolorystyka.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę żeby ktoś tak dobrze wyglądał w boyfriendach ! :)

    OdpowiedzUsuń