Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 lutego 2016

20.02.16

Od kilku dni pogoda mnie rozpieszczała, było prawie wiosennie, bo Opole, to jedno z cieplejszych miast Polski. Jednak od wczoraj wróciła zima, pada śnieg i jest zimno. Dla takiego zmarzlucha jak ja nie jest to powód do radości,  więc musiałam "przeprosić" się z zimowymi ubraniami.
 Dzisiejszy zestaw, który prezentuję na blogu, to  stylizacja codzienna, typowy strój  na uczelnię, przede wszystkim buty na niskim obcasie, żeby szybko móc biegać z jednego budynku do drugiego. Ciepły sweter pożyczyłam z szafy mojego brata, który chyba już przyzwyczaił się, że często podkradam mu jakieś ciuchy ;)
Trzymajcie się ciepło w te mroźne dni, miłego weekendu ;)














Płaszcz - Bershka
Sweter - Zara Men
Golf - Camaieu
Spodnie - Zara
Opaska - Zara
Buty - Embis

18 komentarzy:

  1. Brat ma fajny sweter :) Prawdziwa zimowa stylizacja :) Bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne :) świetny kożuszek, super na chłodniejsze dni, które ostatnio znowu powróciły, a już wyglądałam wiosny. Buty idealne do uczelni, sama mam ten problem, że muszę chodzić czasami nawet 2 km by dojść na wykład :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie znowu płaszczyk podoba i to bardzo! Juz go widze w moich lookach :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks, dear :D

    Woow, so lovely. In love with this shades :D


    NEW GET THE LOOK POST | Wear Stripes
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super masz ten kożuszek ! ciepło i wygoda najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham niskie buty, ze względu na to, że nie bardzo mam techniczne możliwości wkładania innych :D w każdym razie zestaw totalnie 'mój' - sweter mogłabym nosić każdego dnia. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kozuszek <3 ! meeega jest :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam również z Opola :) Śliczne zdjęcia!


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot, sweetie :D
    As I said, in love with this coat <3 Seems to be so comfy :D

    NEW TREND ALERT POST | Hair Men Trend 2016
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeswietny masz ten kozuszek!!! Na uczalni wygoda to podstawa :)!!! Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kożuszek :) Z prognozy pogody wynika , że jeszcze go trochę ponosisz w tym sezonie :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny płaszczyk i sweterek

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)

    Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć powodzenia. Dodaj gdzieś możliwość obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń