Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 lutego 2016

16.02.16

Odpoczywam po zdanej sesji, co prawda na moim uniwersytecie przerwa semestralna to tylko 4 dni, ale mnie udało się zdać ją wcześniej więc i wolnego czasu przybyło. Spotykam się ze znajomymi, dłużej śpię i ładuję akumulatory. Wykorzystałam jeden z cieplejszych dni na zrobienie zdjęć, które są w klimacie wiosennym.
Muszkieterki - długo się do nich przekonywałam a kiedy już postanowiłam je kupić to pojawił się problem, bo zsuwały się i marszczyły na moich nogach. Te, które dzisiaj prezentuje na blogu są idealne. Dopasowują się do nogi i nie muszę ich stale poprawiać. Jeśli jeszcze nie macie swojego ulubionego modelu, serdecznie wam je polecam :) Pozdrawiam :)








Sweter -Lemonada
Kamizelka - nn
Szalik - Stradivarius
Buty - R. Polański
Torba - Zara 
Kolczyki - By Dziubeka
Zegarek - Elixa
Bransoletka - Apart

28 komentarzy:

  1. Super zestaw !;) te kozaki mega mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja :) Całość perfekcyjnie dopasowana. W kamizelce jestem po uszy zakochana :) Ubrałabym się tak bardzo chętnie, chociaż pewnie bym zmarzła :D Ale czego się nie robi dla dobrego wyglądu :D Wyglądasz mega zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kozaki za kolano to moja miłość tego sezonu. Bardzo mi się podoba takie zestawienie!;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek idealnie "widzi mi się" z kamiezlką - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dobrana stylizacja :) bardzo podoba mi się szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) śliczną masz kamizelkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam problem z muszkieterkami, Twoje są cudne. Pięknie się prezentujesz. Zazdroszczę tego zegarka, swietny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kamizelka<3
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie długie kamizelki :-) Fajnie ją połączyłaś z sukienką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarek, kamizelka i kozaki świetne, ogólnie cały zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są te buty, jestem fanką tego modelu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jaka miła dla oka, niezwykle pogodna stylizacja :). Całość kolorowy szalik dopełnia idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jaka miła dla oka, niezwykle pogodna stylizacja :). Całość kolorowy szalik dopełnia idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek i ten jego kolor uwielbiam takie <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zaliczonej sesji :)

    Zestaw fantastyczny! pasteLOVE <3
    ta kimizelka najbardziej rzucila mi się w oczy- super jest ! bardzo fajnie urozmaica całość, sprawia, że coś fajnego tu się dzieje :)

    Ciesze się, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! uwielbiam takie swetrzaste sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohn dear, thanks a lot :D I say the same about you :D

    You look so pretty. Love the shades!!! :D

    NEW DIY POST | Vanity Tray
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) Kozaczki są świetne, od dawna za mną chodzą, ale po większym zastanowieniu to nie miałabym ich do czego nosić.
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja:) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, kozaczki są mega ;-)

    Kochana 4 dni to i tak długo, na mojej uczelni normalne zajęcia idą juz razem z sesja poprawkowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiej sukienki szukałam chyba z kilka dobrych lat! Fajnie Ci w niej :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look! Love your vest!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Buty są mega!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wyglądasz w okularach:)
    http://clauddfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się sweter :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń